Yazılı Fetva
Elimde yapıştırıcı kaldığını sonradan fark ettim, bu sırada kıldığım namazları kaza etmeli miyim?
23651
12.10.2011
Japon yapıştırıcısıyla çalışırken elime yapıştığını ancak iki gün sonra fark ettim. Japon yapıştırıcının su geçirmediğini bildiğim için bu süre içerisinde aldığım abdestlerin ve kıldığım namazların durumu hakkında tereddüde düştüm. Bu durumda iki günlük namazlarımı kaza etmem gerekir mi? Eğer kaza etmem gerekiyorsa ve yapıştırıcının elimde kaç gün kaldığını tam olarak bilmiyorsam nasıl hareket etmeliyim?
İki günlük namazları kaza etmeniz yeterlidir. Allah kabul buyursun.
BENZER FETVALAR
