Yazılı Fetva
Bankaya karşı açılan davada tahakkuk eden faiz tutarı ne yapılmalı?
4463
13.10.2011
Bankalar senelik üyelik işlem ücreti alıyorlar. Ben de tüketici haklarına başvurup bu ücreti geri talep ettim ve kazandım. Banka bu ücreti ekstreme yansıttı. Bu ücreti geri almak doğru mu? Ekstreme toplam üyelik ücretinin dışında bu ücrete ek olarak yasal faiz iade diye bu ücretin faizi de eklendi. Ne yapmam uygun olur?
Bankaya ne bir şey verin ne de ondan bir şey alın tahakkuk edeni de sakın onlara bırakmayın. Alın bir başka fakire verin.
BENZER FETVALAR
